اینکه توی این مدت هنوز هم میدیدم کامنت میذارید بهم دلگرمی میداد. ممنون.
از پارسال نمیدونم چی شد که دیگه نیومدم بنویسم اینجا. تغییر کرده بودم. توی این یکسال تغییرات زیادی رو داشتم. آدم دیگهای شدم. خودم رو بهتر شناختم. شاید بیام ادامهی حرفهام رو همینجا بزنم. شاید هم یه وبلاگ جدید راه انداختم و به طور کامل ناشناس ادامه دادم. مرسی که همراهم بودین توی این دوسال!
ما را در سایت تجربه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 19:26
گفتم بسه اینجا از چیزهای شخصی نوشتن و یحتمل بخوام برای مطالب کنکوری نگهش دارم. اگه دوست داشتید وبلاگ جدیدم رو دنبال کنید. پستاش بیشتر شباهت به توییت داره.
ما را در سایت تجربه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 19:26
اگه مایل به تبادل هستید کامنت بذارید. ^^
ما را در سایت تجربه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 19:26